Wikia

GTA wiki

Blastin' Fools Records

Vitalap0
1 459pages on
this wiki
Blastin'FoolsRecords-GTASA-exterior.jpg

A Blastin' Fools Records tornya, MArket kerület, Los Santos.

Blastin' Fools Records, röviden Blastin' Fools, egy lemezgyártó cég a Grand Theft Auto: San Andreasban.

LeírásSzerkesztés

A Blastin' Fools Records alapítója Jimmy Silverman, aki producerként és a cég menedzsereként dolgozik a GTA San Andreas eseményei idején, 1992-ben. A Blastin' Fools Records a Capitol Records paródiája és maga az épület is az eredeti, Hollywoodban található Capitol Records Building hasonmása.

Blastinfools2.jpg

A Blastin' Fools tornya a naplementében.

Előadók Szerkesztés

Blastin' Fools Records két fő karakterrel is kapcsolatban áll a GTA San Andreasban. A játék történetének kezdetétől Madd Dogg-gal van szerződésük, aki majdnem feledésbe merült az OG Loc által okozott akadályok miatt és az emiatti depressziója miatt. OG Loc kihasználta ezt a lehetőséget, és ő maga is szerződött a céggel.

Miután Carl Johnson megmenti az öngyilkosságtól és rehabilitálják, Mad Dogg megtudja, hogy OG Loc felelős az ő visszaeséséért, ezért üldözni kezdi. A hosszas hajsza a Blastin' Fools Recordsig tart, Silverman rájön, hogy OG Loc tehetségtelen és felmondja vele a szerződést.

További előadók, akik 1992 környékén leszerződtek a Blastin' Fools Recordshoz:

Albumok Szerkesztés

Ahogy a Forgotten Legends of West Coast Rap weboldalon olvasható, a cég egy sor albumot kiadott a 90-es évek elején, 1993-ig. Nem ismert, hogy a Blastin' Fools Records kiadott-e további albumokat ezen időszakon kívül.

BeltérSzerkesztés

A Blastin' Fools beltere a "Cut Throat Business" küldetés záró jelenetében látható: mindössze egy folyosóból áll, dívánnyal, falakon lógó aranylemezekkel. Mivel a beltere csak a cutsceneben látható, ezért normálisan nem, csak a Hidden Interiors Universe-en keresztül lehet bemenni.

Grand Theft Auto VSzerkesztés

A Grand Theft Auto V első trailerében is látható a Capitol Records Building, de még nem ismert, hogy továbbra is Blastin' Fools Records néven lesz a játékban.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki