Fandom

GTA wiki

Beverly Johnson

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Sc1ynsx7.png

Beverly Johnson (1938-1992) egy említett karakter a Grand Theft Auto: San Andreasban. Ő Sweet, Carl, Kendl, és Brian Johnson édesanyja.

Beverly Johnson egy családi házban élt a Grove Streeten, Ganton területén, Los Santos városában. 1987-ben, Beverly Johnson elvesztette a legkisebb fiát Briant, aki meghalt egy tragikus balesetben. Ennek eredményeképpen, Sweet Carlt hibáztatta a haláláért. Beverly Johnson azonban érzelmileg elvesztette a másik fiát, Carlt, aki elköltözött Liberty Citybe.

Beverly Johnson a Grove Street Families banda területén lakott, akik irányították Gantont, azt a területet, ahol Beverly Johnson és családja élt. A szervezet vezetője a fia (Sweet) volt. Nem tudható, hogy Beverly Johnson részt vett-e a banda tevékenységeiben.

Beverly Johnson sokáig nem beszélt Carllal, ahogyan egy párbeszéd között, Sweet, Carl, Big Smoke és Ryder megemlítették. Beverly Johnsont megölte 1992-ben a Ballas banda egy lövöldözés során. A lövöldözés célja eredetileg Sweet megölése volt, mindazonáltal Sweet nem volt jelen a családi házban, így Beverly lett az áldozat. Ezt követően, Sweet berohant a házba, ahol megtalálta az anyja holttestét Kendllel együtt.

Beverly Johnson halálát követően, Carl visszatért Los Santosba. Beverly Johnson halála a GTA San Andreas előtt és az Introduction DVD végén történik.

A High Noon küldetés alatt, Eddie Pulaski rendőrtiszt megjegyzést tesz Beverly Johnsonról, ami arra utal, hogy ő és Frank Tenpenny tiszt jelen voltak a helyszínen, ahol kivizsgálták a lövöldözést.

Küldetések, melyekben jelen vanSzerkesztés

GTA San Andreas

ApróságokSzerkesztés

Beverly Johnson.jpg

Beverly Johnson gyalogos modellje Las Venturasban, San Andreasban.

ForrásSzerkesztés

http://gta.wikia.com/Beverly_Johnson

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki