Fandom

GTA wiki

Bernie Crane

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Gta iv icon by blagoicons-d5zs5bp.png

Bernie Crane, régebbi nevén Florian Cravic (szerbül Флоријан Кравић), egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, aki főkarakterként jelenik meg a Grand Theft Auto IV-ben, és egy nem látható karakterként a The Lost and Damnedben, ahol csak a hangját lehet hallani. Niko Bellic Ray Boccino segítségével lelt a nyomára. Bernie tizenöt fős egység három túlélője közül az egyik, a másik kettő Niko és Darko Brevic.

Életrajz Szerkesztés

Élete 2008-ig Szerkesztés

Florian 1978-ban született ugyanabban a faluban, mint Niko Bellic és Roman Bellic. Kamaszkorában Niko Bellicel együtt harcolt a Jugoszláv háborúban, Roman Bellic gyerekkori barátja, és mélyen magába fojtotta homoszexualitását, és ezért az embereknek azt mondta, hogy ő pásztor vagy birkózó akar lenni. Egyszer dolgozott a vágóhídon, ami miatt szégyenkezik. Későbbi években sokkal nőiesebb lett a hangja, annak ellenére, hogy sokkal férfiasabb hangja volt, (amit hallani lehet a Weekend At Florian'sban, amikor nagyon mérgessé válik). Tizenkét évesen csatlakozott Nikohoz, Darko Brevichez, és a többi tizenkét katonához, az utolsó napjaiban egy ellenséges területen volt küldetésük. Darko titokban információkat adott el az ellenségeiknek és mindannyiukat megölték, Niko, Darko, és Florian kivételével.

2001 elején, Florian elköltözött Liberty Citybe, ahol megváltoztatta a nevét Bernie Cranere (kerülve "Florian Cravic személyiségét) és kinyilvánította homoszexualitását. Egy híres meleg-klubban a Anthony "Gay Tony" Prince tulajdonában álló Hreculesben (ami 1998-ban nyitottak meg) találkozott Bryce Dawkinsal, a polgármester helyettessel, aki elkezdett randizni vele. 2003-ban és 2004-ben letartóztatták, mert szexért esdekelt és ecstasyt tartott magánál. Minden bizonnyal ekkor már randizott Bryceal, mert megparancsolta az LCPD-nek, hogy ne zaklassák Berniet semmilyen módon.

GTA IVSzerkesztés

Niko Bellic 2008-ban elutazott az USA-ba, hogy megtalálja Cravicet. Sok munkát elvégzett az olasz gengszternek Ray Boccinonak, aki elmondta Nikonak, hogy van egy Talbot Daniels ember, aki Cravic üzlettársa, és tudja hol van. Roman Bellic segítségével Niko kényszeríti Talbotot, hogy elvezesse őt Cravic lakhelyéhez. Amikor megérkeztek Niko és Roman betörtek Cravic lakásába és fegyvert szegeztek rá. Bernie esküszik rá, hogy ő ártatlan és végül meggyőzi Nikot, aki közben megesküszik, hogy Darko brevic nyomára lel.

Bernie később megkéri Nikot, hogy segítsen neki, mert a buzigyűlölő skinheadek nem hagyják békén, aztán Brycet zsarolják (Dimitri Rascalov egy nagy hatalmú orosz gengszter, aki véletlenül pont Niko halálos főellensége, és egy ki mértékben Thomas Stubbs III, egy másik politikus, aki megbütyköltette Bryce Infernusát, miközben Bryce nem tud róla. Niko kiküszöböli ezeket a problémákat és Bernie végül neki adja az Infernust anélkül, hogy tudnák, hogy megvan bütykölve. Berniet lehet látni Roman esküvőjén (az nem számít, hogy a játékos az alkut vagy a bosszút választja, mindkettőnél megjelenik) és konfettit hajít Roman és Mallorie fölött. Felsikít amikor Kate McRearyt vagy Roman Bellicet megölik lövöldözésben.

Küldetések, melyekben megjelentSzerkesztés

GTA IV

The Lost and Damned

ApróságokSzerkesztés

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://gta.wikia.com/Bernie_Crane

Navigáció Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki