FANDOM

Telefontársaság
Badger
250px-Badgernew-logo.png
Megjelenés: Grand Theft Auto IV
Mottó: ""Élvezd az erős, tartós mobilkészülékeket""
Fejlesztések: Mobile Telefonok

Operációs rendszer

Telekommunikáció

  • Badger kommunikáció

Badger egy mobiltelefon válllat a HD Érában. A legvalószínűbb, hogy a Fido Solutions, egy kanadai telefonvállalat paródiája, amit szintén egy állatról neveztek el, (kutya). Bár a telefonjaik hasonlítanak a Nokiára és a Samsungra. Amíg a Whiz és a Tinkle a Kommunikációs Hálózattal voltak elfoglalva, addig a Badger kifejlesztette az első érintőképernyős telefont.

HáttérSzerkesztés

GTA IV-benSzerkesztés

Niko Bellic-nek az első Mobiltelefon szolgáltatója, amit környezetével való kommmunikációra használ. A Badger berendezés nem kompatibilis a csengőhangokkal és a háttérképekkel és csk a Badger logót jeleníti meg, mint téma. Bár Roman állítólag odaadja régi telefonját a It's Your Call küldetés alatt és továbbra is hozzáférhet, ám még ezelőtt is hozzálehetett férni, de ekkor csak a tömbjátékosmód és a PC-s verzióban a Videó Szerkeztő volt elérhető.

Chinatown WarsSzerkesztés

Az éríntőképernyős PDA Badger hálózaton fut. A szoftver láthatóan BadgerOS-ként ismerik, és ez ad hozzáférést a játék menühöz és a funkciókhoz. Bár a telefonbeszélgetések nincsenek jelen, de a PDA-t (csak úgy, mint a számítógépet a menedékházban) lehet használni az e-mailek megkapására. A PSP változatban a három téma választható a Beállítások menüből (amiben megtalálható a rendszer alkalmazás) az alapértelmezett Badger kinézet, de használható egy "Sprunk" és egy Tw@ Internet Cafe téma is.

Ismert HasználókSzerkesztés

GallerySzerkesztés

ApróságokSzerkesztés

  • A Badger hálózat, mint a Whiz képes képeket küldeni, ahogy az látható is, amikor Ray Boccino küldött egy képet a A Long Way To Fall küldetésben, ami azt jelenti, hogy nem Niko ügyetlensége miatt nem lehet csengőhangot és hátteret szereznie, hanem a telefontól függ.
  • Bár a The Ballad of Gay Tony-ban Badger telefonja van a játékosnak, mégis található egy Whiz háttér a témák között.
  • A Badger szót az Egyesült Királyság egyes részein fingnak használják, csak, hogy lépést tartson a Rockstar a durva humorukkal.

Lásd továbbSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://gta.wikia.com/Badger

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki