Fandom

GTA wiki

Bár

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

A bárok olyan létesítmények a Grand Theft Auto sorozatban, ahol a játékos együtt ihat a barátaival. Míg a bárok gyakori elemei az utcák képének, csak a Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto IV, és Grand Theft Auto V játékokban vannak interaktív formában.

A bárok funkciója gyakran azonos a nightclubokéval, de itt csak egyszerű italozás folyik.

GTA San Andreas Szerkesztés

A GTA San Andreasban összesen négy bár van elszórtan az államban:

Mind a négy bárnak van beltere, de háromnak (Ten Green Bottles, Misty's and The Craw Bar) azonos. Ez a beltér nagyobb, több helyiséggel, biliárd asztallal és két Arcade játékkal, amiken a "Go Go Space Monkey" és a "Let's Get Ready to Bumble" játékok vannak. A Lil' Probe'Inn beltere egyedi és kisebb. Csak egy használható eszköz van, egy biliárdasztal, pedig van egy hátsó szoba egyéb tárgyakkal is.

A bárok elsődleges célja, hogy a barátnőket idehozzuk randira. Mindegyiküknek van egyfajta "érzése" a bárok felé: szereti vagy nem szereti őket. Az aktuális randijelenet elárulja, hogy a barátnő jól érezte-e magát.

GTA IV Szerkesztés

Lásd még: Italozás

A GTA IV-ben öt bár található:

Igaz, bárnak néz ki a Homebrew Café Beechwood Cityben, de elsősorban biliárdozni járnak ide az emberek. A Steinway Beer Gardenben Dartsot is lehet játszani, ha a játékos nem konkrétan inni jön ide.

A bárok itt is a közösségi tevékenységek színterei a barátokkal vagy barátnőkkel. Ahogy a többi tevékenységnél is, a barátoknak/barátnőknek megvan a kedvenc helyük, ahova szeretnek járni, és ahova nem. A választott bár befolyással van a kapcsolat alakulására. Aki inni szeretne a bárban, az sétáljon bele az ajtónál levő jelbe. Aki dartsozni szeretne a Steinway Beer Gardenben vagy a Lucky Winklesben, akkor a jel helyett az első bejárati ajtón menjen be a bárba.

A látogatások mellékhatása a részegség. Mikor a játékos és a társa elhagyja a bárt, dülöngélnek (olykor el is esnek) a részegségtől - a kamera imbolygása is erősíti ezt a hatást. Ez a hatás elég hosszan megmarad. Ha ilyen állapotban ülünk kormány mögé, kalandos útra számíthatunk, mivel az autó gyakran kanyart vesz akkor is, ha nem akarnánk, sőt, ezzel a rendőrség figyelmét is magunkra vonjuk. Vezetés helyett hívhatunk taxit, vagy megvárhatjuk, míg kijózanodunk. Részeg állapotban nem lehet a mobilt használni.

Lásd még Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki