Fandom

GTA wiki

Asuka Kasen

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Asuka Kasen egy szereplő a Grand Theft Auto sorozatban, aki az egyik fő szereplő a Grand Theft Auto III-ban (2001-es készletben) és a Grand Theft Auto: Advanceben (2000-es készletben). A Yakuza vezetője mindkettő alkalommal. Ő Kenji Kasen és Kazuki Kasen testvére és Yuka nagynénje valamint Toshiko Kasen sógornője és Kanbu lehetséges rokona. A hangját Lianna Pai adta, aki a Law & Order-ben szerepelt.

ÉletrajzSzerkesztés

Korai ÉleteSzerkesztés

Asuka Kasen született és nevelkedett Liberty Cityben a testvéreivel együtt. Amikor a bátyja, Kazuki Kasen meghalt, a Yakuza egyik vezetője lett. Ezután Liberty Citybe, a Staunton Sziget-i, Newportba költözött. Később Asuka és Kenji irányítása alatt a Yakuza elkezdi veszíteni a hatalmát a városban. Asuka egy sushi étterem láncot alakított ki a városban.

2000Szerkesztés

2000-ben Liberty Cityben csatlakozik hozzá az unokahúga, Yuka , akit Cisco parancsára Mike elrabol, amíg Mike a Kolumbia Kartellnek dolgozik, de később megmenti Yukát.

Mike nyeri Asuka bizalmát miután megmentette Yukát, és elkezd neki dolgozni miközben pénzt gyűjt egy kaszinótulajdonostól miközben megsebesít egy Vice City Mambas labdarúgó játékost, megöli  Biff Rockot (bár Mike kíméli az életét miközben meggyőzi Asukát, hogy megölte őt), miközben azonosít és elrabol egy teherautó-sofőrt, aki rohadt halat kézbesít a sushi éttermeinek, sok Maffia gengsztert rabol el és gyilkosságot egy strici. Asuka később rabszolgákként adja el a Mafia gengsztereket Ázsiában.

Asuka szintén benézett Vinnie-nek, Mike legjobb barátjának, a halálába, és Mike-nak adja a robbanóanyagok helyszínét profi felelős, bár Mike holtan már megtalálja az embert. Később felfedezi, hogy Vinnie hamisította a saját halálát és miután megölte őt, Mike úgy dönt, hogy elmenekül a városból. Asuka ajánlja a segítségét de vezeti Mike-ot egy Mafia támadásba, bár ez ismeretlen, hogy ez szándékos volt. Asukának mindazonáltal felfedezett Mike szerepe az unokahúga emberrablásában lehet. Továbbra is a városban él de úgy tűnik, hogy Kenjit küldi Yukának vissza a lehetséges apjába, ahogy nem jelenik meg Grand Theft Auto III-ban.

2001Szerkesztés

Asuka továbbra is a városban él, és segít régi barátjának, Maria Latorenak, elmenekülni a Leone Family Donjától Salvatore Leonetól, valamint  Maria "barátjának" Claudenak. Asuka segít nekik megszökni hajóval Staunton Szigetre, és azt mondta Claudenak, hogy bizonyítani kell neki a hűségét azzal, hogy megöli az egykor főnökét, Salvatore Leonet. Később megöl több Leone Family bérgyilkost valamint egy FBI ügynököt Tannert. Asuka elégedett Claude képességevel, és bemutatja őt a bátyjának Kenji Kasennek és a korrupt rendőrnek, Ray Machowskinak.

Claude mindig munkát keres, kezd dolgozni az üzletembernek és média mogulnak, Donald Lovenak, aki utasítja őt hogy ölje meg Kenji Kasent, eközben Claude egy Cartellnek álcázza magát. Asuka feldühödött a bátyja halála miatt és ezért megtámadta a Kartell építkezését Fort Stauntonban, ahol elfogta Miguelt és elkezdte kínozni őt, hogy információt szedjen ki belőle. A nyert információk miatt, Claude megöl három Cartell osztagot, majd megsemmisíti a Kolumbia Kartell standjait és később a repülőtéren összeszedi a drogot. Később Claude holtan találja Asukát és Miguelt, kiderült, hogy Catalina ölte meg őket.

GalériaSzerkesztés

Küldetések, amelyekben szerepelSzerkesztés

GTA III

GTA Advance

ForrásSzerkesztés

http://gta.wikia.com/Asuka_Kasen

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki