Wikia

GTA wiki

Ashley Butler

Vitalap0
1 314pages on
this wiki
Karakter
Ashley Butler
Megjelenik: Grand Theft Auto IV
The Lost and Damned
Grand Theft Auto V
Grand Theft Auto Online (Említik)
Teljes név: Ashley Butler
Becenév: Ash
Státusz: Elhunyt
Neme:

Születési idő: 1981
Születési hely: Acter, Alderney
Halálozási idő: 2013 (32 évesen)
Otthon: Blaine County, San Andreas
Származás: Amerikai
Család: Johnny Klebitz (ex-pasija)
Fő kapcsolatok: The Lost Brotherhood
Ray Boccino (korábban)
Orosz Maffia
Trevor Philips
Szinkronhang: Traci Godfrey

Ashley "Ash" Butler egy karakter a HD Univerzumban, aki egy kisebb szereplő a Grand Theft Auto IV-ben, egy fontosabb karakter a The Lost and Damnedban és egy mellékszereplő a Grand Theft Auto V-ben. Ő a barátnője Johnny Klebitznek, a The Lost Brotherhood főnökének, aki a The Lost and Damned főhőse. Azonban, egy idő után megromlott a kapcsolatuk, mert Ashley lefeküdt Billy Greyel és rászokott a kábítószerekre.

ÉletrajzSzerkesztés

Ashley Liberty Cityben született és gyermekkora óta ismeri a The Lost több tagját, többek között Johnny Klebitztet is. Egy bizonyos idő elteltével, Ashley csatlakozott a Losthoz és Johnny barátnője lett, illetve kokain és amfetamin függővé vált.

A drogok miatt hűtlen lett Johnnyhoz, ugyanis többször megcsalta őt. Később kapcsolatba került a Pegorino Family kapitányával, Ray Boccinóval is. Emellett, az is kiderült, hogy pénzt kért kölcsön az Orosz Maffiától.

Ray kihasználta őt, miközben meggyőzte, hogy vesztegesse meg a The Lostot, annak érdekében, hogy gyémántokat lopjanak el Ray Bulgarinnak. Ennek ellenére aggodalom lepte el a függősége miatt. Nem sokkal ezután, újra kölcsönt vett fel az oroszoktól, így Dimitri Rascalovnak adósságokkal tartozott, ám Johnny és Malc elrabolták Roman Bellicet, ennek következményeképpen Dimitriék nem fenyegették tovább a leányt.

Később, Ray megparancsolja Johnnynak, hogy kössenek egy alkut, melyben felváltja Ashleyt a gyémántokért cserében. Mindazonáltal az alkut lesből megtámadja Luis Fernando Lopez, s Johnny úgy dönt, hogy a pénzt felhasználja magának és a Lostnak. Eközben, átadja az összeget az egyik bajtársának, Jim Fitzgeraldnak. Az események után, Ashley akaratlanul tájékoztatja Rayt, így a maffiózó elrabolja Jimmet, és elkezdi kínoztatni egy étteremnek a pincéjében.

Miután Johnny tájékozódik az eseményekről, a férfi kiszabadítja a barátját, és megpróbálnak elmenekülni, viszont Ashley felhívja Johnnyt, annak érdekében, hogy tájékoztassa Ray embereiről, akik üldözőbe vették a motorost. Végezetül, Johnny megöli a támadóit, ámde Ashley informálja őt arról, hogy Jimet megölték és Billy Grey egy szökést próbál megtervezni a börtönben a szomszédos fejezetek segítségével. Ezután, Johnny meggyilkolja Billyt a fegyházban, valamint Ashley megvesztegeti a volt barátját negyven dollárral, ám a fiú visszautasítja.

Ez idő alatt, a lány többször is zaklatja a pasiját e-maileken keresztül, noha az ifjú megparancsolja neki, hogy tartsa magát távol tőle.

2008 és 2013 között, Johnny, Terry, Clay, Ashley és a Lost MC többi tagja áttelepültek Blaine Countyba, ahol felállították az új bázisukat. A banda a kábítószer-kereskedelemmel kereskedik és foglalkozik. Ashley és Johnny visszatért a köztük lévő kapcsolatukhoz, és mindketten az amfetamin rabjává váltak. A banda szintén kapcsolatban állt Trevor Philipssel, de a kapcsolat ingatagnak látszott, ahogy Trevor gyakran szexelt Ashleyvel, Johnny rovására. Ashley külseje nagyon megváltozott a GTA IV és a GTA V eseményei között, valószínűleg a drogok miatt.

2013-ban, amikor éppen Trevorral szexelt, Johnny elmegy szembeszállni az őrült fickóval, amiért lefeküdt Ashleyvel, habár Trevor megtudta, hogy Michael De Santa életben van, így nagyon dühös lett és agyonverte Johnnyt, miközben több alkalommal is megrugdosta a fejét és egy sörösüveget is hozzávágott Wade Hebert, Ashley és Ron Jakowski jelenlétében. Johnny halála után, Ashley odarohant a szerelme holttestéhez, és elkezdte siratni, eközben Trevor megölheti őt, ugyanakkor ez nem fogja befolyásolni a történetet, csak a dialógust.

Ha a játékos úgy dönt, hogy életben hagyja a nőt, akkor a küldetés után a Weazel News tudósítása szerint, Ashley meghalt túladagolásban Paleto Bay szigetén.

Küldetések, melyekben jelen vanSzerkesztés

GTA IV
The Lost and Damned
GTA V
GTA Online

LCPD Bűnügyi NyilvántartásSzerkesztés

Vezetéknév: Butler

Keresztnév: Ashley

Kor: 27

Születési hely: Acter, Alderney

Közéleti tevékenység: A The Lost MC tagja és kapcsolatban áll az Alderneyben található Pegorino bűnügyi szindikátussal.

Bűnügyi nyilvántartás:

  • 2001 - Szabályozott anyag használata: kokain

Megjegyzések:

  • Billy Greynek az "Öreg Hölgy"e a Alderney fejezetben a The Lost Outlaw motoros banda vezetőjének.
  • Látható Ray Boccinóval, a Pegorino bűnügyi család kapitányával.
  • Úgy vélik, hogy igazgat e két szervezet között.

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://gta.wikia.com/Ashley_Butler

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki