Fandom

GTA wiki

Arthur Stubbs

1 779pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Hlps0u3c.png

Arthur Stubbs egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, aki a The Lost and Damnedben jelenik meg mellékszereplőként.

Leírás Szerkesztés

Arthur Stubbs, Thomas Stubbs III nagybátyja, aki részt vesz Stubbs mellett a politikai életben, ő egy kiemelkedő polgárjogi aktivista, emberbarát és egy titkos társaság tagja, de kijelentették, hogy ő csak "egy szenvedélyes demokrata", és "egy elitista, aki utálja a szegény embereket".

A "Politics" során, Arthur megérkezik Liberty Citybe, hogy részt vegyen egy családi összejövetelen, mely a gazdag embereket segítené, valamint azért, hogy problémákat oldjon meg. Thomas megparancsolja Johnny Klebitznek, hogy ölje meg őt a Francis Nemzetközi Reptérnél, annak érdekében, hogy Thomas megszerezze a családi alapokat. Stubbs elmondja neki, hogy úgy végezze el a gyilkosságot, mintha terrorista cselekmény lenne.

Küldetések, melyekben megjelent Szerkesztés

The Lost and Damned

Apróságok Szerkesztés

  • A hírek jelentése ellentmondásosan ír Stubbs életkoráról. A Weazel News szerint, a gyilkosság után közzé teszik, hogy 78 éves, míg a Liberty Tree honlap cikke utal rá, hogy 83 éves.
  • Fizikai megjelenésre sokkal fiatalabban néz ki a "Politics" során, mint 78 vagy 83. Ránézésre fiatalosabban néz ki, mint az unokaöccse. Ez valószínűleg azért van, mivel ő egy általános öltönyös gyalogos modelljét viseli, aki gyakran megtalálható Algonquin-ban.

Galéria Szerkesztés

Navigáció Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki