Fandom

GTA wiki

Armando Mendez

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Armando Mendez egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, aki a harmadlagos főellenség a Grand Theft Auto: Vice City Storiesban.

Ő és testvére Diego Mendez, a két legerősebb kábítószer báró és jól ismert emberbarátok Vice Cityben 1984-ben és a saját bűnügyi szervezetének a Mendez Kartell egyik vezetője. A testvérek bolíviai származásúak.

Armando Mendez hangját Yul Vasquez adta.

ÉleteSzerkesztés

A GTA Vice City Storiesban először a Brawn of the Dead küldetésben említi őket Jerry Martinez, akinek a kokain szállítmányát ellopták a Vance testvérek, Martinez mondja, hogy ő kokainnal tartozott a Mendez testvéreknek.

Később Diego és Armando felajánlja hogy dolgozzanak nekik. Néhány küldetést bíznak Victor Vancere. Többek között le kell fényképezni Jerry Martinezt és a fényképét a nyomdába kell vinni, el kell foglalni egy Vice City Bikers vállalkozást, több drogdílert meg kell ölni és egy helikopterrel néhány konténert el kell szállítani. Később a Mendez testvérek bejelentik, hogy a Vance Crime Family vállalkozásai az övéké, ekkor leütik Victor és Lancet és egy egy olajtárolóhoz viszik őket ahol meg akarták őket ölni, de végül megmenekültek.

Később Victor, Ricardo Diaz segítségével elégeti Armando kötvényeit egy Domostobot segítségével. Később ezért Armando és az emberei elrabolják Victor szerelmét, Louise Cassidy-Williamset a Mendez Mansionba, ahol Armando megöli. Victor megöli Armandot, majd később a testvérét, Diegot is. A haláluk a Mendez Kartell végét is jelentette.

ViselkedésSzerkesztés

  • Diegohoz képest karizmatikusabb és ő nagyobb ellenőrzést tanúsít a bűnszervezetében. Egy saját Domestobottal rendelkezik, amit el is pusztít, mert elégette a kötvényeket.

Karakter ModelljeSzerkesztés

  • Armando karakterének alapja: a Scarface Alejandro Sosa. A Mendez testvérek neve egy szójáték, egy argentin focista: Diego Armando Maradona.

Elkövetett gyilkosságokSzerkesztés

Küldetések, amelyekben szerepelSzerkesztés

GTA Vice City Stories

GalériaSzerkesztés

Forrás Szerkesztés

http://gta.wikia.com/Armando_Mendez

Navigáció Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki