Fandom

GTA wiki

Anna Faustin

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

„Én most az Elveszettek tulajdona vagyok?”
Anna Faustin.[src]

Gta iv icon by blagoicons-d5zs5bp.png

Anna Faustin (oroszul: Анна Михайловна Фаустинa) a lánya Mikhail és Ilyena Faustinnak.

Életrajz Szerkesztés

Ő korábban Beachgate-ban, Brokerben élt szüleivel. Mihail szerint, Anna Oroszországban született és Amerikában nevelkedett ("Idehozom, elveszem a mocsoktól a kedvét"), ahol amerikássá vált. Az apja helyteleníti, hogy egy motorossal jár, név szerint Jason Michaels-el.

GTA IV eseményei Szerkesztés

A No Love Lost c. küldetésben, Niko Bellic, Mikhail utasítására, meggyilkolja Anna barátját. Mikhail valószínűleg ugyanolyan ellenszenves barátjával, mint feleségével és lányával.

Mikhail Faustin halála után Szerkesztés

Az apja halála után, Annának és az anyjának be kellett költözniük egy egyszobás lakásba Firefly Island közelében, mivel a család elvesztette az otthonát. Eközben talált magának egy másik embert, akitől Ilyena félt, mivel elmondta Nikónak egy véletlen találkozás alkalmával, hogy a lánya egy sztriptíztáncos akar lenni vagy rosszabb. Niko megkeresi a férfit és a játékos választásától függően megölheti vagy életben hagyja őt, ha megígéri, hogy távol fogja tartani magát Annától. Ha Niko megöli a fickót, IIyena dühösen felhívja Nikót, hogy azt mondja neki, hogy ő olyan, mint Mikhail.

Küldetések, melyekben megjelenik Szerkesztés

GTA IV

Apróságok Szerkesztés

  • Ő is meghalhat a No Love Lost-ban, de ezzel nem fog sikerülni a küldetés. Niko hívja Mihail-t és szégyenlősen hibáztatja Jason-t, Anna haláláért.
  • A TLAD-ban, Jason megemlíti Annát, mint egy "orosz luvnyát Broker"-ban.
  • Ha Jason-t lelövik az ő közelében Funlandnél, el fog kezdeni sikítani és azt fogja mondani, hogy Jason jó és, hogy utálja az apját.
  • A játékban való megjelenése alatt, a bőre úgy tűnik, hogy halványabb, mint azon a fotón, melyet Mikhail mutatott Nikónak.

Galéria Szerkesztés

Navigáció Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki