Fandom

GTA wiki

Angels of Death Hadnagy

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

„Valamiben megállapodtunk.”
A hadnagy Billyvel beszél.[src]

Hlps0u3c.png

Az Angels of Death hadnagy egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, aki egy kisebb szereplőként megjelenik a The Lost and Damnedban.

Történelem Szerkesztés

Háttér Szerkesztés

Ő az Angels of Death MC banda egyik magas rangú tagja volt.

A The Lost and Damned eseményei Szerkesztés

„Sajnálom. Élvezd csak a kis partid. Én úgy látom, hogy a szép időknek vége. Nem gond, vén pöcs.”
A hadnagy Billynek.[src]

800px-Angels in america-1-k.png

Az Angels of Death tagjai szembenéznek a Lost MC tagjaival.

A hadnagy azt a megbízást kapta, hogy megkérdezze a The Lost MC-t, hogy a békét továbbra is fenntartják-e, mivel a Lost korábban megtámadta az egyik búvóhelyüket. A hadnagy sok más AOD taggal együtt megérkezik a Lost klubház bejáratához, ahol szembekerülnek Billy Greyel.

Elmondja Billynek, hogy megállapodtak valamiben, ekkor a hadnagy negatív választ kap Billytől, aki haragszik rá, mivel "gallyra vágta" a buliját. A hadnagy cinikusan bocsánatot kér tőle, mielőtt elmondja Billynek, hogy a "szép időknek vége". A hadnagy azzal fejezi be a társalgást, hogy a középső ujjával bemutatott neki.

Ahogy a hadnagy visszamegy a motorja felé, Billy elővesz egy pisztolyt és lelövi a hadnagyot, aki azonnal életet veszti. A motoros társai ekkor szökésnek eredtek, hogy elmondják a többi AOD motorosnak, hogy a fegyverszünet véget ért, de Johnny Klebitz, Jason Michaels, Earl és Buck üldözés közben megölik a menekülő motorosokat.

Küldetések, melyekben szerepel Szerkesztés

The Lost and Damned

Apróságok Szerkesztés

Navigáció Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki