Fandom

GTA wiki

Angel Pine

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

"A Chilliad-hegy lábánál terül el, ma egy igazi paradicsom az olyan kültéri sportok számára, mint a hegyikerékpározás, vagy drága terepruhák viselése."

-GTA San Andreas weboldal

Angel Pine egy kisváros Whetstone megyében, a Grand Theft Auto: San Andreas világában, San Fierrohoz közel.

A település Szerkesztés

Angel Pine egy kisváros San Andreas állam második főbb szigetén, a Chilliad-hegy és Shady Creek erdei közé szorítva. Mindössze pár percre található San Fierrotól (megközelíthető a Foster völgy, vagy a település mellett elhaladó San Fierro-Los Santos autópálya felől), és ez az egyetlen település San Andreas második szigetén, San Fierro mellett. A település otthont ad egy fűrésztelepnek, egy egészségügyi központnak, egy seriffirodának, egy motelnek, egy benzinkútnak, és egy Cluckin' Bell étteremnek.

Szerepe a játékban Szerkesztés

Fő cselekmény Szerkesztés

Carl itt ébred fel, miután a C.R.A.S.H. tagjai elvitték őt a Zöld Sabre misszió után. Tenpenny megbízza őt azzal, hogy öljön meg egy szemtanút, aki tanúskodna ellene a korrupciós ügyben, és a Chilliad-hegy gerincén őriznek. Miután megtette, vissza kell vinnie egy fényképet a testről bizonyítékként (Badlands).

A Catalinával való találkozás után felhívja őt egy ismeretlen személy (The Truth - Az Igazság). A U Get Inn motelben megbízza őt azzal, hogy szerezzen meg egy kombájnt egy Flint megyei farmról. Ezután Carl kap egy telefont Cesartól. Elbeszélget vele egy mobilházban - búvóhelyén -, és megtudja, hogy mind a Grove Street-i banda, mind a Varrios Los Aztecas romokban hever.

Később, mikor Carl megszerzi a San Fierro-i garázst Claudetól, Cesar elhívja őt, és Angel Pine-ba viteti, egy titkos megbeszélés megfigyelésére. Egy ház tetején olyan, később számára fontos embereket lát megérkezni, mint az áruló Ryder, a strici Jizzy, a crack-kereskedelemben utazó T-Bone Mendez, és az ekkor beépítve lévő Mike Toreno.

Angel Pine-tól ekkor elbúcsúzik a cselekmény, hogy csak egy epizódszerep kedvéért térjen vissza: később, a sivatagi missziók idején Toreno ideszállíttat Carl-lal egy titkos csomagot, amit a radarok hatósugara alatt kell, hogy leszállítson, hogy rejtve maradjon a katonaság elől.

Alternatív cselekmény Szerkesztés

Amennyiben a játékos megveszi a város északi részén lévő házat, abban az esetben Carl a város lakója lesz. Értéke 10,000 $, garázs nem tartozik hozzá, a beltere pedig hasonló bármelyik másik vidéken vásárolható házéhoz.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki