Fandom

GTA wiki

Andrei

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap1 Share

„Rossz fiú voltál, Mr. Balkán... és a főnök nem repdes az örömtől”
Andrei Niko Bellicnek.[src]

Gta iv icon by blagoicons-d5zs5bp.png

Andrei (oroszul: Андрей) egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, aki egy kisebb karakterként a Grand Theft Auto IV-ben jelenik meg.

Leírás Szerkesztés

Ő egy kis orosz gengszter, aki Dimitri Rascalovnak és Mikhail Faustinnak dolgozik, Hove Beach és Firefly területén. Dimitri megkérte Andreit, hogy találja meg Niko Bellicet és unokatestvérét, Roman Bellicet. Roman egy paranoid ronccsá vált, miután Niko megölte Vladimir Glebovot, aki egy Hove Beach-i gengszter volt és a Faustin család egyik tagja volt.

Andrei megtalálja Nikót és Romant a Perestroika kabaré klub sarkánál lévő kukánál, ahol leüti Nikót majd elviszi őt és Romant Mikhail Faustin pincéjébe, ahol Andrei elkezdi vallatni őket, hogy információt szerezzen tőlük.

Niko és Mikhail beszélgetése közben, Andrei a közelben áll. Ezt követően az ideges Mikhail, fejbe lövi Andreit, mivel zajoskodott az otthonában.

A Do You Have Protection? c. küldetésben, Dimitri elmagyarázza Nikónak, hogy Andrei jó, hűséges ember volt, és szimpatizált a halálával kapcsolatban.

Küldetések, melyekben szerepel Szerkesztés

GTA IV

ApróságokSzerkesztés

  • Dimitri elmondja, hogy Andrei egy őrmester barátja volt Vlagyivosztokban.
  • Andrei azon kevés karakterek egyike, akik ugyanabban a jelenetben halnak meg, amikor először megjelentek.
    • Andrei az egyetlen karakter a GTA IV-ben, aki sikeresen megüti Nikót.
  • Andrei már halott, mikor Dimitri elmondja Nikónak, hogy mi volt az ő neve.
  • Sandor Telcsy, akit Andreit szinkronizálta, magyar a neve. Elképzelhető, hogy magyar származású.

GalériaSzerkesztés

Navigáció Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki