Fandom

GTA wiki

Andreas Sanchez

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

FIGYELEM: Ez a szócikk spoilert tartalmaz a GTA V-tel kapcsolatban! Csak saját felelősségre!
Zvx3wvlh.png

Andreas Sanchez egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, aki támogató karakterként megjelenik a Grand Theft Auto V-ben.

Történet Szerkesztés

A GTA V eseményei Szerkesztés

Sanchez a Szövetségi Nyomozóirodánál dolgozik, a díszes és korrupt FIB ügynök Steve Haines meghatalmazott jobb kezeként, miközben gyakran látják őt Hainesszel, amikor Steve találkozik Micheal De Santával és Dave Nortonnal.

Később, miközben Haines konfrontálódik Michaelel és Davevel a The Wrap Up misszió során, Sanchez kénytelen letartóztatni De Santát, illetve Nortont Steve Haines utasítására, azonban mielőtt letartóztathatná őket, Norton fegyvert szegez Sanchezre. Hirtelen egy rivális FIB csapat (esetleg az FIB megfelelője a valóságban A professzionális felelősség irodája) jelenik meg, és kiderült, hogy Sanchez már titokban velük dolgozik, és információt juttatott el nekik Haines bűncselekményeiről. Az IAA ügynökök és Merryweather zsoldosok szintén megjelennek a helyszínen, miközben lehetővé tesznek egy mexikói patthelyzetet. A konfrontáció alatt az FIB csapat tagjai lábon lövik Hainest. Haines ezután fejbe lövi Sanchezt, aki azonnal életét veszti.

A lövöldözést követően Dave azt mondja Michaelnek, hogy ki tudják tűzni a felelősség legnagyobb részét Sanchezen.

Küldetések, melyekben szerepelSzerkesztés

GTA V

GalériaSzerkesztés

ApróságokSzerkesztés

  • Andreas Sanchez neve valószínűleg egy szójáték, amely San Andreas'-on alapul, ez az az állam, ahol a GTA V játszódik.
  • A Rush Casting Call szerint Andreas Sanchez béta-neve Miguel Gonzalez volt.
  • Sancheznek sok közös vonása van Jimmy Hernandezzel a Grand Theft Auto: San Andreas egyik karakterével.
    • Mindketten mexikói származásúak.
    • Egyikük se beszél sokat.
    • Mindketten a kormánynak dolgoznak.
    • Mindketten a főellenség partnereként dolgoznak, akik a főszereplőt zsarolják, hogy náluk dolgozzanak.
    • Végül mindkettőt elárulja a mecénása a játék végén csak azért, hogy megöljék őket.
  • Használatlan adat van abban a játékban, ami felveti, hogy Sanchez mobiltelefon-kapcsolatban állt egy vagy mindhárom főszereplővel.
  • Andreas Sanchez és D azon két karakter közé tartozik, akit a főellenség öl meg.

Navigáció Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki