Wikia

GTA wiki

Ammu-Nation

Vitalap0
1 243pages on
this wiki

Ammu-nation szócikkből átirányítva

20100707062022!FrankTenpenny-GTASA.jpg
"Isten hozott itthon, Carl. Örülsz, hogy visszatértél?"
A cikk kiegészítésre és/vagy javításra szorul.
Ammu-Nation-GTA3-logo.gif
ZseliakiralyHozzáadta: Zseliakiraly

Ammu-Nation a fő fegyverüzlet a 3D Univerzum játékaiban, valamint a Grand Theft Auto: Chinatown Wars-ban és a Grand Theft Auto V-ben. A játékos golyóálló mellényt és fegyverek széles választékát találja itt, a pisztolytól a gránátokig. Az Ammu-nation név az "Ammunition" (lőszer) és a "nation" (nemzet) összevonásából jön, amiből már sejthető, hogy az üzlet nagyon hazafias. Több boltjukban is a konföderációs államok harci zászlói láthatóak a falon. Az Ammu-nation 1962-ben nyitotta meg kapuit, így az egyik legrégebb óta működő és sikeres üzlet a GTA sorozatban, még saját rádióállomása is van.

A játék elején a boltokban még csak gyenge fegyverek kaphatóak. Ahogy a játékos előre halad a játékban, úgy válnak elérhetővé az erősebb fegyverek.

A Grand Theft Auto IV-ből hiányzik az üzlet, amit a polgármester kemény fegyverkorlátozási törvényeivel magyaráznak. Ezért Niko Bellic alvilági árusoktól tud fegyvert venni. vagy a barátja, Little Jacob kocsijának csomagtartójából.

A GameInformer 2012 decemberi Grand Theft Auto V előzeteséből kiderül, hogy az Ammu-Nation visszatér majd Los Santosba.

ForrásSzerkesztés

http://gta.wikia.com/Ammunation

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki