Fandom

GTA wiki

All Hands On Deck

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

All Hand On Deck
AllHandsOnDeck-GTAVC.jpg
Francia ügynökök támadják Juan Cortez yachtját

Játék:

Grand Theft Auto: Vice City

Küldetésadó:

Juan Cortez

Helyszín:

Cortez yachtja, Ocean Bay Marina

Cél:

Segíteni Cortez menekülését

Küldetés elrontásának feltételei:

Játékos halála/elfogása

Cortez meghal

A yachtot megállítják

Jutalom:

5.000 $

Speeder

Feloldásához szükséges:

Death Row

Cortez: "Gracias, amigo. Hasta luego."

Tommy: "Adios, amigo."

― Tommy búcsút int Cortez ezredesnek

Az All Hands On Deck az utolsó küldetés a Grand Theft Auto: Vice Cityben, amit Tommy Vercetti teljesít az ex ezredes Juan Corteznek a tiszt yachtján, ami Ocean Bay Marina körül dokkolt Ocean Beachen, Vice City városában.

A küldetés Szerkesztés

A francia titkosszolgálat rájön, hogy Cortez keresztezte az útjukat a követőrakéta chipek megszerzésében, ezt akarják megkaparintani a volt ezredestől, erővel. Cortez természetesen nem akarja másnak adni az értékes technológiát, ezért úgy dönt, hogy elhajózik Vice Cityből. Tommy azért kell, hogy támogatást nyújtson addig, amíg el nem hagyják a város vizeit.

A Yacht épphogy elindul, a francia titkosszolgálat emberei már kiszálltak autóikból és hajókat lopva a yacht után vetették magukat. Tommy sorra veri vissza a támadókat (ebben Cortez és néhány embere is segíti), miközben a franciák újabb hajókkal özönlenek a fedélzetre, illetve elzárták annak a hídnak az alját, ahol a yachtnak tovább kellene mennie. Ezek mellett a franciák két Maverick és egy Hunter helikoptert küldenek a yacht felé, ezek Tommy révén hamarosan a vízfenéken találhatók meg, ahogy a francia blokád hajói is.

A yacht kiér a nyílt tengerre, itt Cortez arra kéri Tommyt, hogy vigyázzon Mercedesre, illetve egy hajót ad neki ajándékba, ami ezentúl mindig megtalálható a yacht volt helyén a dokkban.

A küldetés feladatai időrendileg Szerkesztés

  • Védd meg az ezredest és a yachtját, bármi áron.
  • Menj előre és tisztítsd meg az utat a yacht számára.
  • Lődd le a helikoptereket, ne kockáztasd a yachtot.
  • Szedd le a támadó helikoptereket az égről.

Küldetés utáni telefonhívás Szerkesztés

  • Kent Paul: Alright, Tommy, it's Paul. I just heard from a mush that you've been a real naughty boy. Somebody has taken offense to you acting like the big guy all of a sudden, giving it the big shot thing. Well, don't say I never warned you or nothing. Boasting is a mug's game, son. Anyway, I heard there's some price been put on your head and someone's going to have a crack at you, so watch yourself, and remember me, mate.

Érdekességek Szerkesztés

  • A francia titkosszolgálat emberei ugyanolyan modellt viselnek, mint egy járókelő, aki Vice City szerte megtalálható
  • Cortez Speedere az átvezetőben piros színű, de az átvezető után fehér színű lesz.
  • A francia ügynökök háromféle hajót használnak: a Dinghy-k üldözésre vannak használva, míg a Tropic és Marquis típusú hajók blokádhajóknak vannak használva.
  • Abban az esetben, ha Cortez emberei meghalnának, a helikopterek érkezésekkor még mindig hallani hangjukat ("Istenem! Van egy helijük!" és "Szedd le a helit!").
  • A franciák fekete Washingtonokat vezetnek, amik könnyedén összetéveszthetőek az FBI Washington kocsikkal. Ezek a kocsik különlegesek, csak itt fordulnak elő. A játékos ellophat egyet, ha átugrik egy hajóra és egyenesen a dokkhoz száguld.
  • Ha a játékos a szárazföldre megy, akkor nincsenek járőkelők, ebből adódóan körözési szint sincs.

Galéria Szerkesztés

Videó végigjátszás Szerkesztés

GTA Vice City - Walkthrough - Mission 19 - All Hands On Deck! (HD)04:18

GTA Vice City - Walkthrough - Mission 19 - All Hands On Deck! (HD)

GTA Vice City - iPad Walkthrough - Mission 19 - All Hands On Deck!06:43

GTA Vice City - iPad Walkthrough - Mission 19 - All Hands On Deck!

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki