Wikia

GTA wiki

Alberto Robina

1 757pages on
this wiki
Vitalap0

Alberto Robina egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, aki egy kisebb karakterként jelenik meg a Grand Theft Auto: Vice City-ben és a Grand Theft Auto: Vice City Stories-ben.

A Grand Theft Auto: Vice City Storiesben a hangját Jurge Pope adta. A Grand Theft Auto: Vice Cityben nem lehet tudni, hogy melyik színész szinkronizálja őt.

Életrajz Szerkesztés

Háttér Szerkesztés

Alberto Robina 1911-ben, Kubában született és Umberto Robina apja, aki a Kubaiak vezetője. Alberto tehát a kubaiak társult tagja. Van egy kávézója Little Havannában, Vice Cityben, melyet Café Robina néven működtett 1964 óta. A kávézó Umberto, illetve a kubaiak egyik fő törzshelyéül szolgál.

1980-as évek Szerkesztés

A Vice City Storiesben kiderült, hogy szívbeteg. Victor Vance elmegy érte a Hyman Memorial Stadiumban, ahol utasítja a fiút, hogy vigye el a kávézójába, miközben a Cholos tagjai végezni akar vele.

Alberto megjelenik a Grand Theft Auto: Vice Cityben, Umberto Robina küldetéseiben, amelyeket Tommy Vercettinek adott. Alberto Robina röviden beszél néhány küldetésben, viszont a szinkronhangja ismeretlen.

VCPD Bűnügyi Nyilvántartás Szerkesztés

Umberto Robina apja, aki egy csendes kávézó tulajdonosa.

Küldetések, melyekben jelen van Szerkesztés

GTA Vice City

GTA Vice City Stories

Galéria Szerkesztés

Navigáció Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki