Wikia

GTA wiki

Al Di Napoli

Vitalap0
1 317pages on
this wiki
F45voypd.jpgZvx3wvlh.jpg
Karakter
Albert Di Napoli
AlDiNapoli-GTA5.png
Megjelenik: The Ballad of Gay Tony
Grand Theft Auto V
Teljes név: Albert Di Napoli
Státusz: Választható
Neme:

Férfi

Halálozási idő: 2013 (játékos által)
Otthon: Vice City
Származás: Olasz-Amerikai
Jármű(vek): Fekete Dubsta
Üzletek: Színész
Szinkronhang: Jody Wood (TBoGT)
Dominic Comperatore (GTA V)

Al Di Napoli egy olasz-amerikai színész, aki megjelenik a The Ballad of Gay Tonyban és a Grand Theft Auto V. Ő egy celeb, akire Luis Fernando Lopez vigyázott a Klub Menedzsmentek alatt a Maisonette 9-ben, valamint egy kisebb célpontjai a zaklatóinak, Nigelnek és Mrs. Thornhillnek a Vinewood Souvenirs alatt.

The Ballad of Gay TonySzerkesztés

Dessie megkéri Luist, hogy vegye fel Di Napolit a Herculesnél, ami arra enged következtetést, hogy Di Napoli nem meleg. Nem sokkal ezután Luis elszállítja Napolit a Vespucci Egyetemhez, ahol találkoznak Oscar Gomezzel és annak az egyik barátjával, csakhogy a zsaruk hamar megzavarják a drogkereskedelmet, így mindannyian elmenekülnek a helyszínről. Ezt követően Luis elviszi a társát az Amdram Színházba, ahol szétválnak.

A The Celebinatort olvasó egyik rendőr észrevette Napolit, mint egy kisebb gyanúsítottat az egyetemi kábítószer-kereskedelem során, bár Al-nak eléggé nagy az alibije, hiszen egész éjjel egy szállodai szobában tölti a napjait ismeretlen prostituáltakkal, ennek ellenére továbbra is gyanúsítottként könyvelték el.

Ha nem vállal szerepeket, vagy nem vesz részt forgatásokon avagy a helyi TV-ben, Vice Cityben folytatja az életét. Al azt állítja, hogy nem szereti Los Santos hangulatát, s nem érti, hogy miért szeretnek ott sokan élni. Emellett, egy párbeszéd során Luis felvetette azt az ötletet, hogy Tony Vice Cityben szeretné folytatni a tevékenységeit, azonban Napoli nagyon ellenezte a felvetést.

Grand Theft Auto VSzerkesztés

Al Di Napoli ismét megjelenik Los Santosban 2013-ban. Ő az egyik célpontja Nigelnek és Mrs. Thornhillnek, akik élvezik a hírességek emlékeinek a gyűjtését. Ők alkalmazzák Trevor Philipset, aki elrabolja Di Napolit egy hosszas üldözés során.

Később, azt mondják Trevornak, hogy szeretnének megszabadulni Di Napolitól, így átadják a végrehajtójuknak a férfit, akit egy kék Premier csomagtartójába helyeztek el. Ez idő tájt a játékos eldöntheti, hogy elengedi Napolit vagy otthagyja a síneken, ahol egy vonat összeroncsolja a járművet, megölve ezzel a híres sztárt.

Egy nap elteltével, ha a játékos úgy dönt, hogy meggyilkolja Napolit, a Weazel News beszámol a fiú haláláról a rádióban.

Küldetések, melyekben jelen vanSzerkesztés

TBoGT
GTA V

ApróságokSzerkesztés

GalériaSzerkesztés

NavigációSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki