Fandom

GTA wiki

Aiden O'Malley

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Gta iv icon by blagoicons-d5zs5bp.png

Aiden O'Malley (rabszáma 466369) egy Dukes születésű ír-amerikai és kapcsolatban áll Írországban és Dukesban lévő bűnözőkkel. Ő volt Derrick McReary és Bucky Sligo egyik üzlettársa, akivel gyakran együttműködött. O'Malley ír akcentussal beszél, felnőtt élete nagy részét Írországban és Nagy-Britanniában töltötte, ahol kapcsolatban állt több félkatonai és terrorista csoportokkal.

Életrajz Szerkesztés

Élete letartóztatása előtt Szerkesztés

1995-ben O'Malley-t tanúvallomás alapján elítélték egy rablásért McReary miatt (ki állítólag nem emlékezett arra, hogy bizonyítékot adott), és húsz év börtönbüntetés kapott. Amíg bent ült a börtönben, O'Malley panaszkodott amiatt, hogy McReary miatt van itt, és a barátja, Sligo fenyegette McReary családját, ami bajt okozott McRearynek. O'Malleynek valószínűleg volt egy Julia nevű szerelme, amely kiderült egy beszélgetés során, miközben Niko és Patrick kiszabadította őt.

Halála Szerkesztés

O27Malleys Death-1-.jpg

O'Malley halála.

2008-ban O'Malley információt ajánl, ami letartóztatásokhoz vezethet és tanúvallomást ad egy rendőrőrszobánál Algonquinban. A McReary testvérek megtervezik a férfi elrablását, miközben egy Police Stockade szállítja őt vissza az Alderney állami bűnügyi fegyházba. Niko Bellic és Packie megölik a furgon rendőrségi kíséretét a Booth alagútban és O'Malleyval együtt ellopják a furgont. Miután a furgont elvitték Alderneyből, Packie és Niko elmennek a hálás O'Malleyvel együtt egy kevésbé feltűnő járművel a Leftwood sziklához, ahol elmondják O'Malleynek, hogy Derrick McReary kérésére szabadították ki őt, amely felháborította O'Malley-t. Packie ekkor utasította Nikót, hogy végezzen vele, aki lelövi őt, majd O'Malley teste lezuhan egyenesen a mélybe.

O'Malley-t többféle módon is ki lehet végezni, bármilyen fegyverrel meg lehet ölni, ha helyesen célzunk, akkor azt lehet látni, hogy leesik a szikláról, ha viszont O'Malley-t megöljük egy molotov-koktéllal, gurulni fog, miközben néhány másodpercen keresztül sikít. Ha csak simán lelőjük, akkor holtan összeesik a földön.

Ezt követően a rendőrök végül azonosítják a holttestét és elviszik.

Hangja Szerkesztés

Aiden O'Malley szinkronhangját Jarlath Conroy adta.

LCPD bűnügyi nyilvántartás Szerkesztés

MugshotNoData-GTAIV.jpg
Vezetéknév:O'Malley
Keresztnév:Aiden
Kor:49
Születési hely:Dukes, Liberty City
Horvátozás:
  • Kapcsolatban áll Írországban és Dukesban lévő bűnözőkkel.
Bűntények:
  • 1972 - Polgári engedetlenség
  • 1974 - Ellenálló letartóztatás
  • 1995 - Kis lopás (többszörösen számít)
Megjegyzések:
  • Derrick McReary és Bucky Sligo szövetségese.
  • Jelenleg fogságban van.
  • A közelmúltban információkat ajánlott fel, amely további letartóztatásokhoz vezethet.

Küldetések, melyekben szerepel Szerkesztés

GTA IV

Navigáció Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki