Fandom

GTA wiki

Ahmed Khalil

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

F45voypd.png

„Figyelj, van egy ejtőernyőm. Fogd meg. Reméljük le tudják hallgatni Yusuf telefonját. Nem fogja megtudni. Higgy nekem!”
Ahmed utolsó szavai.[src]

Ahmed Khalil (arabul: أحمد خليل) egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, aki megjelenik egy kisebb szereplőként a The Ballad of Gay Tony-ban. Ahmed közeli barátja volt Yusuf Amir ingatlanfejlesztőnek.

The Ballad of Gay Tony eseményei Szerkesztés

Az első megjelenése akkor volt, mikor elvitte Luistól a Buzzard helikoptert a Sexy Time misszióban. Később, a következő küldetésben, ő és társa, Tahir Saeed létrehoznak a NOOSE erői által egy csapdát Yusufnak, hogy átvegyék az üzletét. Yusuf gyanított valamit, amikor az áruló üzleti partnerek egy találkozót szerveztek neki a Rotterdam toronynál, így Yusuf elküldte Luis Lopezt a helyszínre.

Miután ledobta Tahirt (aki egy Taxira landolt), elkezdte üldözni Ahmed-et a torony tetejére, miközben megölte a NOOSE erőit, ezáltal Luis sarokba szorította őt. Ahmed egy ejtőernyőt ad Luisnak, valamint elmondja neki, hogy reméli le tudják majd hallgatni Yusuf telefonját. Végül Luis megijeszti őt, ezáltal Ahmed lezuhant a magas épületről és hamarosan halálát lelte.

Küldetések, melyekben szerepel Szerkesztés

The Ballad of Gay Tony

Apróságok Szerkesztés

Galéria Szerkesztés

Navigáció Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki