Fandom

GTA wiki

Adversary Modes

1 772pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Az Adversary Modes (kb. "Ellenfél játékmódok") több új játékos-játékos elleni küldetésfajta a Grand Theft Auto Onlineban. Az első ilyen küldetések 2015. március 10-én jelentek meg a játékban a Heists Update részeként.

Description Szerkesztés

Az Adversary Modes (jelenleg) 10 különböző játékmód gyűjtőneve. Ezekben a módokban a játékosok egymás ellen harcolnak, de minden módban egyedi, különleges körülmények között. A küldetéseket Martin Madrazo adja.

A Heists Update-tel jelent megSzerkesztés

Come Out To Play Szerkesztés

Adversary-ComeOutToPlay-GTAV.jpg

Egy menekülő rejtőzik a vadászok elől.

A Come Out To Play módban három Menekülő igyekszik elérni a biztonságos helyet, miközben egy egész csapat Vadász igyekszik leszedni őket.

A Menekülők bármilyen fegyvert használhatnak, de csak gyalog közlekedhetnek és csak egy életük van. Eközben a Vadászok motoron ülnek (és nem tudnak leszállni), szabadon célzós Shotgunokkal.

Siege MentalitySzerkesztés

Adversary-SiegeMentality-GTAV.jpg

A defender holding off attackers in Liquor Acestore.

Fő cikk: Siege Mentality

A Siege Mentality módban négy játékos őriz egy helyet, hatan pedig támadják. Az Őrzők egy élettel, de az összes fegyverrel rendelkeznek. A Támadók arzenálja egy Shotgun, életük viszont végtelen

Hasta La Vista Szerkesztés

Adversary-HastaLaVista-GTAV.jpg

A cyclist escaping from a trucker in the Los Santos Storm Drain.

Fő cikk: Hasta La Vista

A Hasta La Vista Menekülői kerékpáron ülnek és el kell érniük egy biztonságos helyet; az Üldözők kamionokkal igyekeznek áthajtani rajtuk. Az ellenséges csapat tagjai nem látszódnak a radaron.

A Freemode Events Update-tel jelent megSzerkesztés

Cross the LineSzerkesztés

Cross-the-Zone-GTAO.jpg

Attempting to cross the line in Cross the Line II.

A Cross the Line módban állig felfegyverzett csapatok néznek egymással farkasszemet. A cél: átjuttatni a csapatot az ellenfél területére.

Hunting PackSzerkesztés

Fő cikk: Hunting Pack

A Hunting Pack Védői egy lomha járművet védenek, amit biztonságosan el kell kísérni a célba. De ha a sebessége bizonyos szint alá csökken, a jármű felrobban. A Támadók célja, hogy ez minél előbb megtörténjen.

A GTA Online: Lowriders Update-tel jelent megSzerkesztés

Keep the PaceSzerkesztés

A Keep the Pace egy négyszemélyes verseny egy akadályokkal tarkított pályán. A lowriderek bombával vannak felszerelve, így aki lassú, az kiszáll a versenyből. A sebesség korlát minden körben emelkedik.

Offense DefenseSzerkesztés

Az Offense Defense a Hunting Packhez hasonló, de itt mindkét csapatban van egy célpont jármű, amit el kell vinni a célba, és van egy védő, akik közben az ellenfelet is támadja.

RelaySzerkesztés

Fő cikk: Relay

A Relay, vagyis váltófutás pontosan az, ami a neve. Kétfős csapatok versenyeznek körpályán: mikor az egyik csapattag lefutja a kört, a második indul.

A Halloween Surprise Update-tel jelent megSzerkesztés

SlasherSzerkesztés

Halloween-Surprise-1.jpg

A Hunted hiding from a Slasher in Slasher I.

Fő cikk: Slasher

A Slasher módban van egy Slasher, aki az összes többi Hunted játékosra vadászik. Sötétben. Három perce van, hogy Shotgunnal leszedjen mindenkit, mert ezután a vadászott játékosok az egy szem zseblámpájuk mellé szintén Shotgunt kapnak, és ellentámadásba lendülnek.

Önállóan jelent meg Szerkesztés

Running BackSzerkesztés

Running-Back-1-GTAO.jpg

Running Back.

Fő cikk: Running Back

A Running Back játékosai egy védekező és egy támadó csapatra vannak osztva. A támadók különleges játékosa a Futó (Runner), aki egy Pantoban ülve próbál átvágni a pályán. Társai Biftakban segítik őt.

Ez a játékmód nagyrészt a népszerű amerikai footballból merített ihletet, amit hálaadáskor szoktak játszani (a játékmód is ekkor jelent meg).

Every Bullet Counts Szerkesztés

Every-Bullet-Counts1-GTAO.jpg

Every Bullet Counts.

Az Every Bullet Counts négy játékosa egymás elleni deathmachet játszik, de mindenkinek 2 töltényes Marksman Pistola, egy közelharci fegyvere és egy élete van.

Érdekességek Szerkesztés

  • Come Out To Play - az 1979-es The Warriors filmre utal. Ebben a filmben a The Warriors bandára vérdíjat tűztek, és minden más banda őket üldözte.
  • Siege Mentality - a név létező betegséget takar, amikor valaki folyamatosan úgy érzi, hogy a külvilág támadja és elnyomja őt.
  • Hasta La Vista - a Terminátor elhíresült mondásáról kapta a nevét, de maga a játékmód is a filmből merített ihletet: a Terminátor 2-ben van ugyanilyen kétkerekű vs kamion üldözés.
  • A Hunting Pack utalás a Féktelenül című filmre.

Lásd mégSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki