Fandom

GTA wiki

Adder

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Jármű
Adder
Adder-GTAV-front.png
Egy Adder a Grand Theft Auto V-ben
(Hátsó nézet).
Típus Civil autó
Kivitel Szuperautó
Férőhely 2 (sofőr, utas)
Megjelenés Grand Theft Auto V
Grand Theft Auto Online
Gyártó Truffade
Ára 1.000.000$ (Legendary Motorsports)

A Truffade Adder egy kétajtós szuperautó, mely megjelenik a Grand Theft Auto V-ben és a Grand Theft Auto Online-ban.

LeírásSzerkesztés

Az Adder nagy része (a karosszéria-forma, a hátsó lökhárító, a oldalsó szélvédő és a motortér) a Bugatti Veyron 16.4 Super Sportról lett mintázva, de más kocsiktól is örököl néhány hasonlóságot: a felnik, a fényszórók és az első lökhárító a Saab Aero-X-ről (az utóbbi kettő néhány mai Jaguar modellről is), míg a hátsó lámpák Aston Martin modellekről (például a One-77-ről) lehetnek ismerősek. Bizonyos részek egyébként más játékbeli autókéra is hasonlítanak: például az első lökhárító és a fényszórók a Lampadati Felon és Felon GT-ére.

GalériaSzerkesztés

TeljesítménySzerkesztés

Adder-GTAV-RSCStats.png

A teljesítménystatisztikák a Rockstar Games Social Club-on.

Mivel korunk talán leggyorsabb autójáról mintázták, az Adder az egyik legmagasabb végsebességgel rendelkező kocsi a játékban, habár kezelhetőségét és gyorsulását figyelembe véve néhány autó így is képes ezt a teljestményt überelni. Az Addert ugyanis alulkormányozottsága miatt az átlagnál rosszabb és nehezebb irányítani, gyorsulását tekintve pedig messze nem a legerősebb: a Turismo R, a Zentorno és az Entity XF is jobb ilyen téren. Pozitívum viszont, hogy a jármű összkerék-meghajtású, melynek köszönhetően sokkal stabilabb, és jobb az úttartása.

Habár a motortér nem látható túl tisztán, az Addert valószínűleg - akárcsak a Bugatti Veyront - egy W16-os motor hajtja. Még a motor, illetve a turbófeltöltő hangja is nagyon hasonlít a Veyronéra. A Legendary Motorsports szerint az Adder egy 8 literes motorral büszkélkedhet, mely 1100 lóerőt nyom a kerekekre, megadva ezzel az eredetileg állított 402 KM/H-s végsebességet, ami egyébként nem igaz. A játék next-gen verziójában ez az adat ki lett javítva 346 KM/H-ra.

Mint az később a játék fájljai alapján kiderült, az Addernek volt több mint két évig a játékban a legmagasabb végsebessége, mielőtt jött az X80 Proto és felülmúlta azt.

Nevezetes tulajdonosokSzerkesztés

Devin Westonnak van egy fekete Adderje, mely a Blitz Play és az I Fought The Law... c. küldetés során látható.

LelőhelyekSzerkesztés

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Az Adder egy Európában és Észak-Ázsiában őshonos mérges kigyó nevével osztozik.
  • Az Adder alapértelmezett rádióállomásai a FlyLo FM és a Soulwax FM.
  • Az Adder 88 kg-mal könnyebb valódi másánál, 1888 kg-ot nyomva így.
  • A GTA V next-gen verziójában az Adder hangja picit másabb. Ez a turbófelöltő sziszegéséből a legészrevehetőbb, ugyanis sokkal nagyobb és lágyabb hangja van.
  • Régi állítás szerint az Adder végsebessége 402 KM/H, belső nézetben azonban a kilométeróra már 346 KM/H-nál kiakad.
  • Ha teljesítményét összehasonlítjuk a Z-Type-éval egy gyorsulási verseny folyamán, látható, hogy a Z-Type egy idő után utoléri az Addert. Furcsamód a játék fájljai más statisztikákat mutatnak.
  • Egy ideig az Addernek volt légterelője, ami feltehetőleg ugyanúgy működött volna, mint a T20-é. Ez a Legendary Motorsports oldalán lévő képen látható, az Ill-Gotten Gains Part 1 frissítés után.
  • Majdnem 1000 napig (két évig és kilenc hónapig) az Adder volt a játék leggyorsabb autója. 2016 Május huszonegyedikén ugyanis bekerült a játékba az X80 Proto, ami csupán 1 km/h-val gyorsabb vetélytársánál, megdöntve ezzel a rekordot. Ennek ellenére az Xbox 360-as és a PlayStation 3-as verzióban ugyanúgy az Adder a csúcstartó (mivel a játék ezen változatához már nem adták ki a Further Adventures in Finance and Felony frissítést).

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki