Fandom

GTA wiki

Adam First

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Adam First a Wave 103 rádióállomás társ-házigazdája 1984-ben és 1986-ban a rádióállomás egyetlen DJ-je.

LeírásSzerkesztés

Ahogy a legtöbb DJ Vice Cityben, Adam is azt hiszi, a saját stílusa a legjobb zene, és magát finom ízlésű zenei műértőnek titulálja. A Grand Theft Auto: Vice Cityben megemlíti, hogy szereti a pénzt, és a sárkányrepülés megszállottja. A zenei videókat viszont elutasítja, mert azokban fontosabb az előadó kinézete, mint a tehetsége. Állítása szerint az édesanyjának semmi köze ahhoz, hogy úgy döntött, a rádiós lesz.

Ahogy az 1984-es V-Rock, Flash FM és Emotion 98.3 rádiókon a Grand Theft Auto: Vice City Storiesben, a Wave 103 is két műsorvezetővel rendelkezik. Egyik az amerikai Adam, a másik a brit Trish Camden. Eltérő személyiségük miatt folyamatosan veszekednek. Például Adam szerint a rádió jobb, mint a zenei videók, míg Trish szerint pont fordítva.

Adam megjelenik a Grand Theft Auto: San Andreasban is, az Area 53 egyik betelefonálójaként 1992-ben. Azt mondja, sárkányrepülés közben látott egy különös embert egy lakókocsival, aki fura dolgokat művelt néhány Domestobottal. A műsorvezető Marvin Trill (akiről kiderül, hogy őt látta Adam) azt mondja, szerezzen egy rendes hobbit, és leteszi.

Hangját Jamie Canfield adta mindhárom játékban.

ÉrdekességekSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki