Fandom

GTA wiki

811

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Jármű
811
811-GTAO-front (1).png
Egy 811 a Grand Theft Auto Online-ban
(Hátsó nézet).
Kivitel Kétajtós szuperautó
Férőhely 2 (sofőr, utas)
Megjelenés Grand Theft Auto Online
Gyártó Pfister
Ára 1.135.000$
Kapcsolódó járművek Comet

A Pfister 811 egy kétajtós szuperautó, mely a Grand Theft Auto Online-ban jelenik meg a Further Adventures in Finance and Felony frissítés folytatásaként.

LeírásSzerkesztés

Alapjában véve a 811 a Porsche 918-ról lett mintázva, ami leginkább maga a kasztni és az első rész kialakításáról, valamint a hátsó, fedett motortérről vehető észre, míg a hátsó rész, beleértve a hátsó lámpákat is, a Köenigsegg Regeraról lehet ismerős. Elején három hűtőrács található, ebből a nagyobbik a kocsi radiátoránál található, mely a lökhárító részeként vízszintesen van elválasztva. A mellette található két kisebb hűtőrács a légáramlást, illetve a jármű féktárcsáinak hűtését segíti. Ezek fölött találhatóak a fényszórók. A 811-nek van tető, illetve tető nélküli változata, emellett helyet kapott hátul egy légterelő is, míg kerekeit 7 Y-küllős alumíniumfelnik díszítik.

TeljesítménySzerkesztés

A 811 összességében jól teljesít az utakon. Könnyűsúlyú kasztnijának, összkerékmeghajtási rendszerének és aerodinamikai kialakításának köszönhetően lenyűgöző gyorsulása van, olyan szuperautókéval összehasonlítva mint például a Turismo R-ével. A játék fájljai szerint végsebessége megegyezik a T20-éval, csatlakozva ezzel a játék harmadik leggyorsabb autóinak brigádjához. Irányíthatósága viszonylag gyors, így elég fürgén lehet vele venni a kanyarokat, habár emiatt nagyobb sebességeknél alulkormányozottságtól szenved, valamint a túlságosan hirtelen történő fékezéstől kicsúszhat a kocsi hátulja. Emellett lassabb sebességnél egy kanyarban történő hirtelen gázadás túlkormányzást eredményezhet. A 811 teljesen új, egyedi motorhangot kapott, mely a Monroe-éhoz hasonló V10-szerű, és egy magas fordulatszámű V8-as motor keverékének hallatszik. Hibái ellenére a 811 egy lenyűgöző teljesítményű autó, mely a többi szuperautóhoz képest sokkal ekonómikusabbnak tűnik. A Legendary Motorsports weboldala szerint a 811 esetében egy hibrid autóról van szó, akárcsak valódi másáról, a Porsche 918-ról, valamint elektromos motorja "nagyobb löketet ad mint egy turbófeltöltő".

LelőhelyekSzerkesztés

ÉrdekességekSzerkesztés

  • A 811 a Porsche 918 nevének egy szójátéka.
  • A Pfister 811 bejelentési képe, mely a Rockstar Newswire-on jelent meg, ugyanolyan dizájntulajdonságokat örököl, mint a legtöbb mai Porsche reklám: fehér háttér; fekete színnel írt szlogen, alatta a kocsi neve szürke színnel írva, kisebb betűmérettel; egy apró leírás a kép közelében, alatta pedig a logó.
  • Ha a játékos bármilyen (kivéve drift) lökhárítót szerel a 811-re, a kocsi eleje sokkal inkább egy Maserati GranTurismora fog hasonlítani.

Lásd mégSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki