Wikia

GTA wiki

8-Ball

Vitalap0
1 308pages on
this wiki
Adb4lokc.jpgC5250j35.jpgYc5dmiv4.jpg
Karakter
8-Ball
8-Ball-GTAIII.jpg
8-Ball a GTA III-ban
Megjelenik: Grand Theft Auto III
Grand Theft Auto Advance
Grand Theft Auto: Liberty City Stories
Teljes név: 8-Ball
Becenév: 8-Ball
Mullan (béta név)
Státusz: Életben
Neme:

Férfi

Születési idő: 1971
Születési hely: Liberty City
Otthon: Harwood
Portland
Liberty City
Származás: afro-amerikai
Fő kapcsolatok: Donald Love
Toni Cipriani
Don Salvatore Leone
Vinnie
Mike
Slick
Misty
Luigi Goterelli
Claude
Jármű(vek): Rumpo
Üzletek: 8-Ball autók
Szinkronhang: The Guru

8-Ball egy karakter Grand Theft Auto sorozatban, aki az egyik főbb karakter a Grand Theft Auto III-ban (2001-es készletben) és a Grand Theft Auto Advanceben (2000-es készletben), valamint egy kisebb karakter Grand Theft Auto: Liberty City Storiesban (1998-as készletben). Ő egy robbanóanyag-szakértő és egy lőfegyver kereskedő, akinek tulajdonában vannak különböző garázsok Liberty Cityben, Vice Cityben és San Andreasban. A GTA III-ban és a Liberty City Stories-ban, az ő hangját, egy amerikai rapper, Keith "The Guru" Elam adta.

ÉletrajzSzerkesztés

Élete 2000 előttSzerkesztés

8-Ball született 1971-ben és Liberty Cityben nőtt fel és 1984-ben elkezdett üzletek folytatni az Amerikai Egyesült Államokban, többek között Vice Cityben (Downtown, később pedig Viceport), San Andreasban (El Corona, Los Santos) és Liberty Cityben (Harwood, Newport, Pike Creek). Kapcsolatai alakultak ki emberekkel Liberty Cityben, többek között az üzletember, Donald Loveval, aki elküldi Toni Ciprianit a Pike Creek-i garázsába, hogy tegyen tele egy Rumpot robbanóanyagokkal, hogy elpusztítsa a Fort Stauntont.

2000Szerkesztés

2000-ben segít régi barátjának, Vinnienek hamis IDs megalkotásában, amit Mike összegyűjt. Mike visszatér Vinnie halálát követően és beleegyezik, hogy nála dolgozzon amíg 8-Ball vizsgálja Vinnie halálát miközben azt mondja, hogy neki van néhány elképzelése arról, hogy ki volt a felelős. Később Mike megszabadul Vinnie testétől a Harwood-i roncstelepnél. Ezt követően Mike segít három nő stricinek (köztük Mistynek) ügyfeleknek kézbesíteni egy csomagot egy dühös vevőnek, és bosszút áll Scorellin 8-Ball-ért. 8-Ball a prostituáltak közül az egyiktől származó információval elküldi Mike-ot, hogy találkozzon egy bártenderrel, Jonnieval. Később 8-Ball megint találkozik Mikekal egy ebédlőben, de lesből megtámadják a Kolumbiai Kartel tagjai, a vezető Cisco halálát követően, hogy megöljék Mike-ot. 8-Ball a támadás alatt megégeti a kezét és szökésbe kezd és később elkapják őt a rendőrök.

2001Szerkesztés

8-Ballt letartóztatják és elítélik nyolcvanöt számoláson birtokló lőfegyver tartása engedély nélkül, bár egy Liberty Tree cikkben azt kijelentik, hogy 8-Ballt letartóztatták a Harwoodban levő otthonánál. Elítélik őt és egy bankrablóval együtt valamint az Öreg Keleti Úriemberrel át akarják őket szállítani a Callahan Hídon. A rendőrségi konvojt mindazonáltal megtámadják a Kolumbiai Kartell tagjai, akik sikeresen kiszabadítják az Öreg Keleti Úriembert. A zűrzavarban, 8-Ball és Claude azért fáradoznak, hogy együtt elszökjenek és nem sérültek meg, amikor a Kartell egy bombát helyezett el a hídon, ami elpusztította a Callahan Hidat. Később ketten elmentek egy búvóhelyre a Vörös Lámpás Negyedben. Átöltöztek és 8-Ball bemutatja Claudet, a Leone Family egyik régi barátjának és tagjának, Luigi Goterellinek. Később a Leone Family vezetője, Salvatore Leone elküldi Claudet, 8-Ballhoz, hogy segítsen neki felrobbantania a Kolumbia Kartell hajóját, amelyen a SPANK drogot készítik. Claude barátsága 8-ballal ismeretlen a hajó felrobbantása után, de valószínűleg nyugodt barátok maradtak annak ellenére, hogy Claude elárulja a Leone Familyt, azzal, hogy megöli Salvatore Leonét.

ApróságokSzerkesztés

Küldetések, amelyekben szerepelSzerkesztés

GTA III

GTA Advance

GTA Liberty City Stories

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://gta.wikia.com/8-Ball

Navigáció Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki