Wikia

GTA wiki

1986

Vitalap0
1 245pages on
this wiki

A Grand Theft Auto játékok eseményei 1986-ban.

JátékvilágSzerkesztés

3D éraSzerkesztés

A Grand Theft Auto: Vice City ekkor játszódik.

  • Eddigre a Marty Jay Williams (és a 'Trailer Park Mafia') birtokában levő Trailer Parkot ledózerolják.
  • A 'Harwoodi Mészárost', Tommy Vercettit, kiengedik a börtönből Liberty Cityben.
  • A Forelli Family úgy dönt, kiterjesztik az üzletüket Vice Cityre is, mivel ott virágzik a drogkereskedelem.
  • Ken Rosenberg ügyvéd összehoz egy üzletet a Vance Crime Family és a Forelli Családot képviselő Tommy Vercetti, Harry és Lee között. Az átadásnál rajtuk ütnek Ricardo Diaz emberei. A rajtaütésben meghal Victor Vance, Harry és Lee is.
  • Sonny Forelli, a Forelli Család Donja megfenyegeti Vercettit, aki megígéri, hogy összeszedi a pénzt.
  • Tommy Vercetti több alvilági alaknak is elkezd dolgozni, hogy pénzhez jusson.
  • Tommy Vercetti összebarátkozik Juan Cortez ezredessel, aki a drogüzlet közbeni rajtaütés után kezd nyomozni. Később elmondja Vercettinek, hogy Gonzalez és Ricardo Diaz benne voltak. Őket Tommy megöli.
  • Tommy Vercetti összebarátkozik Lance Vanceszel, és együtt kezdenek dolgozni.
  • Tommy Vercetti több üzletet is megvásárol a városban, köztük egy taxis vállalatot, egy night clubot és egy sztriptíz bárt.
  • Tommy Vercetti nem tudja odaadni Sonny Forellinek a pénzt, amit követel, ezért Forelli elküldi az embereit, akiket azonban Vercetti megöl.
  • Sonny Forelli Vice Citybe repül a pénzéért és maga mellé állítja Vercetti legjobb barátját, Lance Vance. Ketten megtámadják Vercetti villáját, de mindkettőjüket megölik.
  • Phil Cassidy lerobbantja saját bal karját!
  • A Little Haitiben levő Haitian Drug Factory elpusztul egy robbantásban, amit Tommy Vercetti és a kubai banda követett el.
  • A Love Fist rockzenekar megérkezik Vice Citybe és több koncertet adnak.

HalálokSzerkesztés

HD éraSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki