Fandom

GTA wiki

101 Bayshore Avenue

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

REJTEKHELY
101 Bayshore Avenue
101Bayshore.jpg

101 Bayshore Avenue a Grand Theft Auto: Vice City Storiesban.

Más néven: Phil régi háza
Megjelenik: Grand Theft Auto: Vice City Stories
Ház stílusa: Olcsó sorház
Jármű férőhely
(Garázs/parkoló):
Egy jármű (garázs)
Lakos(ok): Victor Vance (korábban)
Phil Cassidy (korábban)
Elérhetővé válik: Conduct Unbecoming után

A 101 Bayshore Avenue egy lakás és rejtekhely Vice Cityben, a Grand Theft Auto: Vice City Stories játékban. A lakás Victor Vance tulajdonába kerül, miután kirúgták őt a Hadseregtől. Ez Vic első rejtekhelye.

LeírásSzerkesztés

A 101 Bayshore Avenue a Viceport kerületben található a Bayshore Avenuen egy sorházban. A kikötő felőli második ház, könnyen megkülönböztethető a többitől az előtte álló rózsaszín flamingóról, a színes fényekről és a pálmáról. Hátul a garázssoron egy egyállásos garázs tartozik hozzá.

Belül szinte teljesen üres, egy konyha és egy ágy az összes berendezés. A falakon graffitik vannak. Van terasza is, de oda nem lehet kimenni.

A PS2 verzióban a házsor déli végében egy PCJ-600 áll, amely a Playground on the Dockmellékküldetést indítja el, de a motort utána megtarthatjuk. A ház előtt egy páncélozott Sanchez áll, ha megvesszük ($4000-ért).

TörténetSzerkesztés

101 de Bayshore Avenue Interior.jpg

101 Bayshore Avenue - beltér

Miután Vicet kirúgják a seregtől a "Conduct Unbecoming" küldetés végén (és ezzel elveszítjük a Barakk rejtekhelyet), Phil Cassidy felajánlja korábbi házát neki. Azonban a házat elfoglalja a Cholos. A Cleaning House küldetésben a Cholos bulit tart a házban (innen a színes fény és a flamingó), és Phil hozzá szeretne jutni a bent elrejtett pénzéhez. Mivel Vicnek nincs hova mennie, visszaszerzi a pénzt és a házat - utóbbit jutalmul megtarthatja.

ÉrdekességSzerkesztés

  • A többi GTA játék rejtekhelyeitől eltérően (ahol a beltér valahol máshol volt, pl. a Blue Hellben), a 101 Bayshore Avenue beltere tényleg az épületben van. Az ablakon kinézve látjuk a forgalmat és a járókelőket. Mesterlövész puskával át is lőhetjük az ablakot.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki