Fandom

GTA wiki

Álcázott járőr

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Jármű
Álcázott rendőrautó
Ford crown victoria unmarked cruiser.png
Az Álcázott Járőr a GTA V-ben.
(Hátsó nézet).
Típus Rendőrségi jármű
Kivitel 4 ajtós szedán
Férőhely 4 (sofőr + 3 utas)
Megjelenés Grand Theft Auto V
Gyártó Vapid
Kapcsolódó járművek Police Cruiser
Sheriff Cruiser
NOOSE Cruiser

A Vapid Stanier álcázott rendőrautó egy rendőrségi jármű a Grand Theft Auto V-ben. Többféle színben is látható, leggyakrabban szürke vagy fekete színű. A járművet a Los Santos Police Department használja.

KinézetSzerkesztés

A jármű egy második generációs Stanier, akárcsak a Police Cruiser, a Sheriff Cruiser, és a Taxi. Több színben is létezik, de nincs rajta semmilyen rendőrségi jelzés, így a civilek nem veszik észre, hogy rendőrautó.

TeljesítménySzerkesztés

A RGSC weboldala szerint az álcázott rendőrautó hasonló teljesítményű, mint testvérei, azaz nagy végsebesség átlagos kezelhetőséggel és gyorsulással.

HelyekSzerkesztés

  • Megszerezhető Barry Weed Stash küldetései alatt. A térképen ölddel jelölt területre kell menni, itt a rendőrölk egy álcázott autóban állnak ledben a játékosra várva. A rendőrök megölése után az autót mentsük el egy garázsban.
  • Property Management: mikor Franklin egy Smoke on the Water furgont vezet, gyakran üldözi egy álcázott járőr.
  • 2-4 rendőr cirkál a vasútállomás környékén 22:00 és 4:00 között.
  • Néha NPC autókat üldöznek Franklin házának környékén.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Mivel ugyanaz a design, mint a Police Cruiser és Sheriff Cruiser autóknál, ezen a kocsin is vannak keresőámpák, ami szokatlan egy álcázott autón.
  • Az autó több színben is létezik, ami szintén szokatlan egy álcázott járműnél.
  • Bár detektíveknek és/vagy álcázott rendőröknek kéne használnia, az álcázott járőrt is sima rendőrök vezetik.
  • Az Álcázott Járőr autó nincs a GTA Online-ban.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki